NEMÔŽEME OČAKÁVAŤ ÚSPEŠNÝ ÚSPECH ZA PAR TÝŽDŇOV.

Sponzorovaný obsah

Ak ste už dlho túžia po plochom alebo dokonca kockovanom žalúdku, mali by ste si byť vedomí, že nestačí robiť brušné cvičenia a / alebo kampaňové diéty. Náš odborník, Geri Kiss, nemôže pomôcť, ale zdôrazňuje, že strava nie je možnosťou, pretože nie je z dlhodobého hľadiska udržateľná. Ak chcete rýchlo dosiahnuť výsledky, môžete samozrejme schudnúť. Keď sme však dosiahli formu snov a kociek, nemali by sme sa nikdy vracať k našim starým návykom, pretože výsledok rozptýlenia rýchlo mizne. „Potrebujeme prejsť na dlhodobú, zdravú stravu, ktorá nás udrží po dlhú dobu v zdraví a šťastí,“ uzatvára Geri. Ale ako sa z tuku stanú kocky? Náš odborník vám teraz môže povedať, ako strava pomáha dosiahnuť plochý žalúdok, ploché brucho.

VŠEOBECNÁ ÚLOHA VÝŽIVY

“Vy ste tym to, čo jete, hovorí sa príslovie.” Myslím si, že tomu tak je aj dnes. Naša výživa určuje aj našu každodennú činnosť, pohodu a cvičebnú kapacitu, “hovorí náš odborník Geri o dôležitosti výživy, ktorej väčšina ľudí venuje pozornosť, len keď získame ďalšie libry. – „S hladným žalúdkom sa nedokážeme sústrediť na úlohy, ktoré sú pred nami, ani myslieť alebo robiť veci, ktorým by sa dalo predísť pri správnej výžive. Mnohokrát začíname ponáhľať deň, preskakujeme raňajky a táto napätá zlá nálada nás sprevádza až do postele. “

 

DÔLEŽITOSŤ VÝŽIVY V DOSIAHNUTÍ PLOCHEHO BRUCHA

Ak je cieľom dosiahnuť plochý žalúdok resp ploché brucho, kľúčom je uvedomiť si, že v určitom mieste nedochádza k strate tuku. Každý má odlišné percento telesného tuku a je geneticky kódované, do ktorej časti (častí) tela sme najviac tuku, vysvetľuje tréner. Všetky tieto zmeny samozrejme menia naše stravovacie návyky a návyky životného štýlu. „Nie je možné dostatočne zdôrazniť, že nedochádza k miestnemu spaľovaniu tukov. Percentuálny podiel telesného tuku v našom tele je možné redukovať iba rovnomerne. Výživa v tom zohráva obrovskú úlohu, “vysvetľuje náš odborník, ktorý vysvetľuje úzky vzťah medzi plochým žalúdkom a výživou.

 

POZITÍVNE ÚČINKY GI DIETU

„Ak chceme ukázať naše kocky, musíme znížiť percento telesného tuku, ktoré môžeme zabezpečiť dobre navrhnutým spôsobom diéty a kalórií. Naše jedlá by sa mali vždy zameriavať na udržanie nízkej hladiny cukru v krvi, čo je jedným z kľúčov k úspechu. Toto sa dá vyriešiť jedlom s nízkym obsahom glykémie, “hovorí Geri, náš expert na výživu GI. GI je hodnota na stupnici od 1 do 100. Množstvo cukru pridaného do krvi vytvára v tele inzulín a toto číslo vám povie, koľko cukru v krvi stúpa. Pri vysokých hladinách je problémom to, že hladina cukru rýchlo klesá a vysoká hladina inzulínu spôsobuje hlad po vlkoch. Naopak, výber potravín, ktoré majú nízky GI, bude mať za následok vyváženú nízku hladinu cukru v krvi a inzulínu. Neexistujú žiadne odľahlé hodnoty, takže sa môžeme vyhnúť túžbe po jedle. “Po kakaovom slimákovi pocit sýtosti v dôsledku cukru a cestovín v ňom rýchlo mizne a naše žalúdky klesajú.” Ale mastné raňajky trvajú hodiny a poskytujú dostatok energie, “vysvetľuje náš odborník.

„Ak chcete uspieť, odporúčam každému získať indexovú tabuľku GI. Ovocie, zelenina a obloha vybrané týmto prístupom môžu priniesť obrovský pokrok v našom tele a pohode. Naše brucho bude nielen pozoruhodne lichotivé, ale budeme energeticky a vyvážení celý deň, “navrhuje Geri dôkladné preštudovanie indexov GI.

Naplňte svoju kuchyňu veľkými zdrojmi bielkovín, ako sú ryby, hydina, vajcia, tvaroh a tvaroh, nízka hladina glykémií ako je quinoa, ovos, bulgur, sladké zemiaky a bobule a dobré tuky, to znamená polynenasýtené semenné oleje.

 

ZLATÉ PRAVIDLÁ VÝŽIVY 10

S cieľom zastaviť ďalší rast v našich predajniach tuku náš odborník odporúča dodržiavať nasledujúcich 10 pravidiel, ktoré sú tiež vašimi osobnými údajmi:

Poďme sa upiecť pre seba!
Pite veľa vody!
Vyhnite sa škodlivým závislostiam (napr. Alkohol, cigareta)!
Jedzte pravidelne (nie nevyhnutne 6x, ale mal by existovať systém)!
Nejedzte žiadne cetky!
Konzumujte komplexné uhľohydráty!
Poďme jesť pestré, veľa zeleniny a ovocia!
Vyberte si najmenej spracované prísady!
Tuky pre vysoký pomer Omega-3!
Konzumujte bielkoviny pri každom jedle, ale nie bez dôvodu (v dôsledku poškodenia obličiek).
Náš odborník zdôrazňuje, že čím viac je jedlo spracované, to znamená, že je mleté, pečené, varené, spracované alebo prípadne mleté, tým vyšší je index GI. Z tohto dôvodu je dôležité jesť jedlo v najjednoduchšej forme.

 

FREKVENCIA JEDENIA

Nielen na čom záleží, ale aj koľkokrát jeme. Hustota jedla tiež ovplyvňuje náš metabolizmus, zdôrazňuje náš odborník. Dietéri často robia chybu pri vynechávaní jedla. Bohužiaľ užívanie 1 – 2 jedál denne vám neukladá kalórie, ako si na prvý pohľad myslíte, ale vedie k prejedaniu a spomaleniu metabolizmu. Geri Kiss odporúča každému zahrnúť viac jedál, pretože tiež poskytuje účinnú pomoc pri znižovaní telesného tuku. Jesť 4-5 krát denne pomáha pri kontrole a vyhýba sa prejedaniu. Okrem toho umožňuje vyhodnotiť podiely, ktoré sme dostali od živiny. „Stane sa viditeľným, ak niečo zjeme príliš málo alebo príliš málo, pretože si okamžite všimneme zmenu tvaru pred zrkadlom,“ hovorí náš odborník, aby sme zvýšili povedomie o našej strave. Nestrácajte čas jedením, je veľmi dôležité v náročných dňoch poskytnúť telu energiu, ktorú potrebuje, aby držala krok s dennou prácou. Na bláznivé dni samozrejme nemusíte plánovať viacchodové jedlo, ale šalát z kuracieho prsia alebo dobre zostavený smoothie vám môžu veľa pomôcť.

VÝHODY PLOCHÉHO PÁSU

Hlavnými nepriateľmi plochého brucha sú rôzne pekárske výrobky, sladké nealkoholické nápoje, sladkosti, rýchle občerstvenie, umelé jedlá (aj keď na nich majú štítok so stravou!), Slané občerstvenie a stolové ovocie. A čo ovocie? „Sú plody, ktoré môžeme bezpečne jesť vo veľkom množstve. Bobule, ako sú maliny a čučoriedky, sú zvyčajne skvelým spôsobom, ako vyvolať chuť na sladkosti. Ale banány, hrozno a broskyne by sa mali vyhnúť, ak je cieľom plochý žalúdok resp ploché brucho, “varuje Geri Kiss. – „Nie je to však iba o jedle, ktoré sa počíta za veci, ktoré sú v ceste bruchu na plocho. Za to môžu byť zodpovedné stresujúce životné štýly, prejedanie sa, rodinné vzorce, nedostatok pohybu a škodlivé vášne. “

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 3 = 2